Znajdziesz tu notatki z mojego życia w Italii. Dowiesz się, jak poznaję Włochy podczas wędrówek oraz w kontakcie z kulturą, literaturą i z wszystkim co włoskie. Opisuję swoje wrażenia z podróży bliższych i dalszych. Piszę o tym co mnie zaciekawiło, zatrzymało uwagę, skłoniło do refleksji. Zapraszam.

czwartek, 21 listopada 2013

Przezroczysty

W październiku tego roku wpadła mi w ucho piosenka "Limpido". Nucę pod nosem przyjemną melodię, a powtarzane wielokrotnie słowa zapadają w pamięci. Dawno nie słyszałam tak dobrze brzmiącej Laury Pausini, która świetnie współbrzmi w duecie z Kyllie Minogue. Ciekawa to i  dynamiczna  interpretacja.




Szukam w słowniku znaczenia słów ... uczę się języka, literatura i piosenki to mnie mobilizuje. Ciekawy jest tez moim zdaniem videoclip, sami posłuchajcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz