czwartek, 27 marca 2014

Attraverso!


Nie, nie postawiłam  krzyżyka na prowadzeniu bloga. Byłam tylko trochę więcej niż zwykle zajęta, pochłonięta sprawami  osobistymi i rodzinnymi. Potrzebowałam więcej czasu, żeby wiele  ważnych spraw przemyśleć, przepracować, po układać.  
Wracam do wirtualnej przestrzeni  kolejny  już raz,  po dłuższej  przerwie, bo tkwi we mnie przekonanie, że rezygnacja to forma porażki.  
Wracam,  na powrót dołączyć do  blogowej społeczności  internautów, bo uważam, że  dobrze jest  dzielić się wiedzą i  wymieniać myśli.       
Wracam  do pisania postów i wklejania  fotek,  bo daje mi to  zadowolenie  i satysfakcję.
Wracam  rozwijać dalej  własną  cyberprzestrzeń  i ciekawa jestem,  jak mi to tym razem pójdzie?
Bez  zbędnych deklaracji,  zwyczajnie  zacznę...
 z realu przejdę  do cyberprzestrzeni, a  zatem  ATTRAVERSO ! 


Skoro o powrotach mowa, to w tym temacie zwrócę się do Wiosny.
Wracaj Wiosno!
Przywołuję Cię do powrotu!
Trudno znieść chłody i deszcze
po wspomnieniu ciepłych i słonecznych dni.
Zachmurzone niebo  nie nastraja  optymistycznie.
Chcemy na powrót cieszyć się błękitem nieba i słonecznym światłem.  
Z zimowych kryjówek wyszły biedronki siedmiokropki ogrzać się w marcowym słońcu. Cieszy oczy błękit  przetacznika,fiolet fiołków i żółć forsycji. Czekamy na więcej wiosennych  zadziwień,  nienasyceni  kolorami, zapachami, dźwiękami,  jak co roku o tej porze.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz